Fantastisk produkt-Bliss Fabolous Makeup Melt Gel-To-Oil Cleanser

Från att ha gillat Bliss Fabolous Makeup Melt Gel-To-Oil Cleanser skarpt har den blivit en favoritprodukt som jag helt garanterat kommer köpa om och omigen. Det är en cleanser baserad på sju essentiella oljor som kommer ut som en gel men när den masseras in på huden blir den till en härlig olja.
 

Den fullkomligt smälter bort makeup och orenheter, löser upp allt och är behaglig att använda, jag masserar gärna lite extra då den känns skön på huden. Den tar även bort min mascara lätt som en plätt, älskar när man inte behöver hålla på med massa olika removers hit och dit. När jag masserat klart torkar jag av och rengör sedan som vanligt med min vanliga rengöring, använder alltså främst denna som en pre-cleanse vilket den lämpar sig ypperligt för. På morgonen änvänder jag dock enbart ofta denna då jag tycker den är så behaglig.
 
Den funkar utmärkt som rengöring för sig själv också, har man mycket makeup kör man med fördel två vändor, eller denna som pre-cleanse och sin vanliga rengöring efter, på morgonen nöjer jag mig med en vända men de är en smaksak. De enda man kan tänka på är att om man masserar en stund som jag gör och har tagit bort ögonmakeupen så bör iallafall jag skölja ganska omgående efter det, det vill säga inte ta bort ögonmakeupen och sen vänta för länge för då börjar de svida lite lätt på mig. De problemet har jag med de flesta removers om jag inte sköljer ganska omgående- de är nog en kombination av bortaget ögonsmink och remover som når ögat så det beror säkert på hur känslig man är så man får prova sig fram där! Men lätt hänt som sagt att stå och masssera in den lääänge (om man har tid) för den är riktigt mysig.
 
Extra bra med den här är att den blir till en olja men utan slask- lös olja som dripp-droppar här och där i badrummet är ingen hit men ingen risk med denna alltså. Fantastisk produkt, praktisk tub och bra pris. Love it!
 
- inget!
 
+ praktisk förpackning, bra pris, gör de den ska och  jätteskön att använda.
 
Kostar 259:-/125 ml här
 
 
 
 
 
*produkten är ett pressprov, detta påverkar dock inte mitt omdöme eller utlåtande.
 
*inlägget innehåller affiliateslänk
 
 
1 Donnachic :

skriven

Jag använder oxå denna oftast som en precleanse. Den är riktigt bra, och jag blev riktigt glad över vår fina goodiebag från Dermarome! :)

Svar: Ja den är amazing :)
bettielis beauty

Kommentera här: