Swatch-Babor Ultra Soft Lipcolour Majestic Red

Jag vann ju ett nagellack och ett läpptsift från Babors höstlook och läppstiftet är nog ett av de lyxigaste jag har i samlingen. Hylsan är fantastisk och jag tillhör dem som hellre äger få lyxiga läppstift än har ett överflöd av alla möjliga olika. Just fina hylsor faller jag för så är det bara. Men- innehållet det räknas självklart också och detta går inte av för hackor. Glider på som smör, känns mjukt och behagligt på läpparna men är ändå longlasting. Färgen är en härlig lite murrig röd som jag upplever är ganska neutral och kan bäras av både de som föredrar varma och kalla röda stift.
Babors produkter kan man läs mer om på deras hemsida och de finns att shoppa hos Skincity. Läppstiften har ett pris på ca 279 kronor.
 
 
1 Lotta:

skriven

Stort grattis, du är så värd dessa lyxiga fina presenter! Jag älskar oxå lyxiga förpackningar och snygga hylsor till läppstift! Kul om du visar en sminkning med röda läppar, du är ju så galet duktig!
Kram!

Svar: Tack rara fina du för det <3 Absolut, de kommer :) Kram
bettieli

2 Ann-Sofie/Colour it:

skriven

Ja det är ett ljuvligt vackert läppstift. Underbar färg och hylsa. :-)

Svar: Verkligen, så himla fint!
bettieli

3 Aila:

skriven

Men jisses vad läckert!

Svar: Tack tack :)
bettieli

Kommentera här: