Nyfiken på...

Förra veckan när jag va på stan hade bare Minerals Bare Skin Pure Brighening Serum Foundation redan tagit plats bland hyllorna på en Kicks-butik även om jag tror de officiella lanseringsdatumet för produkten inte hade varit. Såklart bad jag INTE om ett prov, måste ha varit trött i huvudet eller något. Jag har ju varit nyfiken på denna ända sedan jag hörde om den första gången. Foundations är bland de roligast jag vet i sminkväg så måste jag bara testa denna. Att den beskrivs som ultralätt i konsistensen, ska ger klar jämn hy och går att variera från lätt till full täckning och finns i 20 nyanser låter ju inte så tokigt. Att den även innehåller c-vitamin och ska ge fin lyster gör mig ännu mer intresserad, älskar allt som ger lyster! Den finns att klicka hem både på Skincity och Hudoteket  just nu!
 
 
1 Aila:

skriven

Har också varit nyfiken på den, men ska vänta tills solbränna lägger sig så att jag inte köper för mörk bara!

Svar: Nej de är alltid knepigt med nyansen, bäst att be om prov först :) Just nu är ju hyn lite mer gyllene än vad den lär va om en månad..eller två :P
bettieli

2 FruVesa:

skriven

Är också grymt sugen på denna! Dock har jag shoppat alldeles för många foundations på sistone att det nog får vänta lite..

Svar: Haha ja jag är inte heller i "behov" direkt, men så nyfiken :D
bettieli

Kommentera här: