Mörkare hår, mörkare bryn...

Med mörkare hår vill jag ha lite mörkare bryn och brukar när jag är mörkhårig färga dem med svart färg, de blir faktiskt bäst. Första tanken är kanske att det blir för hårt men mina bryn är ganska glesa så de gör inget. Allra bäst är det första dagarna då huden färgas en aning men de mattas ju tvärr av ganska snabbt. Senast köpte jag Refectocils färg med kräm istället för vätska till och jisses så smidigt de gick. Jag är typen som rör ihop färgen, kastar på den på brynen, låter verka sen tar jag bort. Man bör ju smörja runt med något fetare för att minska eventuell färg utanför, kanske gå runt med tops efteråt och så vidare men som alltid gör jag allt i farten och i all hast men de blir väldigt bra ändå. Kan iallafall rekommendera Refectocils grejer, riktigt bra!
 
1 Malin/Sublimt:

skriven

Det där lät smidigt, måste kolla in.

2 Lotta:

skriven

Jag som var nybörjare på detta med brynfärg för inte alls länge sen blev väldigt överraskad över hur smidigt och snyggt det blir med Refectocils! Men är detta en ny formula? Jag har min tub med en kräm som jag droppar ner Oxidant i sen. Och jag köpte den för ca ett år sen. Ja enkelt i vilket fall som helst.
Kram!

Svar: Jag vet inte faktiskt men vet att de finns oxidant som både droppar och kräm, detta är krämen, himla smidig :) Kram
bettieli

Kommentera här: