Makeup- Berry Eyes & Berry Lips

Jag är helt inne på bäriga toner just nu- som alltid på hösten dras jag till de där aubergineaktiga tonerna. Körde fullt ut med matt auberginelila skugga ur Nvey Ecos palett 4 som jag sotade runt hela ögat och på läpparna blev det Maybellines nya Color Drama penna Berry Much som jag duttade ut och sedan tonade ut färgen då jag inte ville ha skarpa mörka vampläppar utan lite mildare ton. Klockan sju på morgonen blir dark vampy lips lite too much för min del :) För att matcha de bäriga ögonen och läpparna har jag använt ett hallonrosa rouge- MAC´s Gentle men jag använder MAC´s Harmony för att  markera kindbenen lite lätt med först, sedan sveper jag de rosa rouget på kindäpplena. Basen är Estee Lauders Double Wear Stay In Place Foundation. Ingen bas sitter som den och ser så snygg ut som den en hel dag. Makalös är den!
 
 
1 Maria:

skriven

Double Wear är enligt mig världens mest hållbara foundation, rekommenderar den alltid till brud make-up!

Svar: Det är den- tycker jag också, helt outstandning! Finns säkert nån lika bra men inte hittat än iallafall :) Foundations är bland de roligaste jag vet men ingen mäter sig hittils med denna :)
bettieli

2 Lackert:

skriven

Härlig höstlock

Svar: Tack <3
bettieli

3 Aila:

skriven

Sofistikerad, vampig, cool look....! Måste ta och kolla in DW!

Svar: Tack fina <3 Ja de måste du ;)
bettieli

4 Lotta:

skriven

Håller med om att det är svårt att hitta en bättre foundation än Double Wear. Finns några uppstickare nen jag ska testa vidare o se. ;)
Den där looken är enormt snygg! Du är då fin o duktig Linda! Dessa färger dras jag till varje höst jag oxå! Tycker det passar fint till både gröna o blåa ögon. El eg alla! :) Kram!

Svar: Tack rara fina du! Ja den är grym. Inte funnit någon annan som spelar i samma liga än iallafall. Tack igen <3 Kram
bettieli

5 Ann-Sofie/Colour it:

skriven

Du ser verkligen "fab" ut i makeupen. Sååå snyggt. :-)

Svar: Tack fina <3
bettieli

Kommentera här: