Makeup- No Cranberry

Jag önskar mig just nu en skugga i nån Cranberry-nyans, den från MAC till exempel. Men efterssom jag inte hade någon så tog jag den lite cranberryaktiga skuggan i IsaDoras Coffée&Poetry qvartett och använde i denna sminkning.
Ansikte:
Jane Iredale glowtime bbcream bb05
Glo minerals perfecting powder
MAC blush harmony
Sensai silky highlighting powder
 
Ögon:
NYX jumbo eyepencil milk
IsaDora cofffe&poetry quartet (den rödaktiga)
Paulas Choice the nude mattes
MUS eyepencil chocolate
Loreal les ombres mono eyeshadow "over the taupe"
bare Minerals flawless definition mascara
Anastasia dipbrow dark brown (eeyeliner&bryn)
Anastasia browwiz brunette
 
Läppar:
Transparant gloss med en bronzig ögonskugga över
 
 
 
1 Beauty by M:

skriven

Såå fint!
Rekommenderar verkligen MAC Cranberry! Den perfekta tranbärsskuggan, använder min typ jämt :D

Svar: Tack fina du <3 Ja den verkar ljuvlig, ligger på inköpslistan :D
bettieli

2 Ann-Sofie/Colour it:

skriven

Väldigt fina färger du använt. :-)

Svar: Taaack rara du <3
bettieli

3 Hildes Closet:

skriven

Oh ja MACs cranberry måste jag leta fram. Den är så himla snygg:) Din makeup är ursnygg.

Svar: Tack snälla du <3
bettieli

4 Lackert:

skriven

Lika snygg som alltid :)

Svar: Åh tack fina <3
bettieli

Kommentera här: