Essie- Hors d óeuvres

Jag svär på att jag aldrig fallit så hårt för ett lack någon gång, detta är något utöver det vanliga, iallafall för mig som inte köper lack så himla ofta. Har bara detta lack från kollektionen Encrusted Treasures med en ny dimension texturlack som ska gestalta glamour, juveler och spetsprydda spetsskapelser men de stämmer verkligen på juvelfronten för de känns som man har ett smycke på sig. Så mycket blingar det. Helt makalöst fint. Skulle jag bara få ha ett lack i min ägo skulle jag välja detta. Det beskrivs som platinaguld med iriserande silverglitter och det är precis som att man tagit en flaska guldigt skimmerlack och skakat ihop det med en flaska med större silverglitterbitar i. De är ganska kraftigt i formulan, eller de är "mycket" av de hela men lätt att måla med och ok torktid. Ett lager ger full täckning men jag tar ändå alltid två. För första gången nånsin känner jag att de kanske behövs en back-up flaska på ett lack :)
 
 
 
 
 
1 Ann-Sofie/Colour it:

skriven

Vääääldigt vackert, håller med. Du lär komma ihåg detta lack. :-)

Svar: jaaaaa fruktansvärt fint :)
bettieli

Kommentera här: