Älsklingsprodukten just nu!

Ända sedan jag började använda Sensais Silky Highlighting Powder har jag nog bokstavligt talat använt de varje gång jag sminkat mig. De är heeeelt fantastiskt fint. Blir aldrig för mycket heller så man behöver inte oroa sig för svettigt flottig look utan den glowar bara upp där man vill så mjukt fint och alldeles lagom. De är verkligen värt varenda krona och mer därtill, är helt kär i detta puder. Love love love it <3
 
Jag brukar ta en mjuk borste och svepa över näsrygg och ovan kindbenen, ibland mer ibland mindre-beror lite på vad jag ska göra. Blir superfint oavsett.
 
Pudret finns att klicka hem här och är inte superbilligt men är man ute efter en fin lätt highlighter som ger naturligt resultat och går att använda både för en väldigt lätt glow eller mer för kvällen men som samtidigt inte blir för mycket om man råkar va lite för frikostig på hand så är detta perfekt.
 
 
1 Lackert:

skriven

Ser fint ut och låter ju som en toppen produkt

Svar: De är de verkligen :)
bettieli

2 Hildes Closet:

skriven

Jag får visst plocka fram mitt igen och få slut på det. Jag var nog inte lika till mig som du är, men jag känner att jag måste testa nu :)

Svar: Åh tur vi gillar olika ;) :) Älskar detta, så naturlig finish!!
bettieli

3 Shortylegsbeauty:

skriven

Ser verkligen jättevackert och naturligt ut... som ett glow from within :)
xx

Svar: Tack de är en superfin produkt!
bettieli

4 Lotta:

skriven

Alltså det där silkeslena sidenfina highlighting puder är nåt av det bästa jag haft i highlighter-produkt!!! När jag köpte den hade ju Skincity den för ett extremt bra pris väldigt länge. Men har sett att de höjt priset. Men den är typ omöjlig att göra slut på!! Love it!! Du ser totally fab ut på bilderna!
Kram!

Svar: Jaaaaaaaaaaaa de är galet fint och så himla lagom.Många highlighters är superenkla att överdosera och de är INTE snyggt. Detta är så naturligt. TACK för att du tipsade om det i din blogg <3 Kram
bettieli

Kommentera här: