Makeup- Smile

Bryn, bronzpuder, korall-läppar och mascara, enkelt och fräscht :) Älskar verkligen MAC´s Dazzleglass, klibbigt och härligt. Har alltid gillat klistriga gloss, visst- de fastnar i blåsande hår och flugor krockar och fastnar när man cyklar men då är det klibbigt nog :) Tycker de blir en snyggare glossig finish på de lite klibbigare varianterna plus de bästa, att de sitter kvar utan att man måste måla på nytt var femte minut.
 
Ansikte:
Idun minerals duoconcealer strandgyllen
Exuviance skincaring foundation (sitter grymt utan primer)
Lucy minerlas finishing powder
Idun minerals bronzer midsommar
Manasi makeup lyster cream bronzer
 
Ögon:
Tooo faced lashgasm
Anastasia browwiz
 
Läppar:
MUS läppstift prairie
MAC dazzleglass smile
 
 
 
 
 
1 Hildes Closet:

skriven

Riktigt snyggt och vårfräscht. Tycker du Idun concealer är bra? Har du den under ögonen? Nu blev det mycket frågor här :)

Svar: Ja jag tycker den är fantastisk, har jagat en bra täckande concealer ett tag, helst i dosa. De jag fastnade för mest va denna och Bobbi Browns corrector, men denna är så himla mjuk och raka motsatsen till kakig/torr, den smälter in i hyn men täcker ändå grymt bra. Lägger sig inte nämnvärt i linjer heller, de finns ingen concelaer som inte håller sig helt över linjerna men denna är nog så bra man kan komma iallafall. Mina tidigare favvos är Helena Rubinsteins Magic concealer men denna är grym då de är två nyanser, blir liksom bredare användningsområde. Älskar den!
bettieli

2 Hildes Closet:

skriven

Tack snälla för ditt svar. Då ska jag köpa den i morgon när jag ska inom apoteket. Jag har jagat bra concealer hur länge som helst, så det ska bli spännande att testa denna.

Svar: Den är verkligen bra och de två färgerna gör de så enkelt specielt nu när man får lite färg, då använder jag den varmare av dem. Du får hojta sen vad du tyckte :)
bettieli

3 Hildes Closet:

skriven

Tack för grymmaste tipset på länge. Det är DEN concealer jag letat halva mitt liv efter. Så bra tycker jag den är!

Svar: Åh va bra :) Så lite så :) Kul när man hittar produkter som verkligen levererar de man önskar. Tack själv för din inspirerande blogg- blir sugen på massor av de hudvårdsgrejer du visar ;)
bettieli

Kommentera här: