bare Minerals Flawless mascara

Denna mascara är verkligen suverän. Från att man öppnar den så är den lätthanterlig, man behöver inte dra bort något överskott, den klumpar aldrig, är enkel att applicera, lätt att göra en fin "böj" med och fäller inte nämnvärt. Jag sov med den en gång och då hade jag gnussat bort en del som hamnat under ögat men de kan jag inte klandra mascaran för direkt. Gummiborsten och dess nätta form gör den som sagt oerhört enkel att måla med, jag böjer alltid mina fransar men den är så enkel att vinkla och forma med. Man kan även bygga lager med den relativt enkelt utan att det blir klumpigt. Det blir ingen wawawoom volym på en gång men den ger ändå perfeka fransar i ett nafs utan massa pyssel. Den perfekta vardagsmascaran! En stående plats i min sminkförvaring har den garanterat. De enda minuset är väl att den i orginalpris är himla dyr men man får leta rabatter eller hitta "billiga" ställen alternativt komma över miniflaskan som jag lyckats med två gånger på raken.
 
Betyg: 5/5
 
 
 
 
1 Lackert:

skriven

Borsten såg kanon bra ut, så man kommer åt dom små fransarna utan att det blir kladd över allt

2 Naturligtvisnaturligt/Eyla:

skriven

Hur lyckades du komma över mini mascarorna? Jag kommer definitivt testa denna efter din recension! :)

Svar: Bytesgruppen på fejjan ;) eller den första fick ja ju själv, den andra köpte jag tillsammans med några andra grejer av en tjej för billig peng.
bettieli

Kommentera här: