My favorite red

Precisions rödglittriga Twinkle Toes är nog min absoluta favorit bland röda lack ( eller kanske delad favorit med mina röda krämisar), passar ju utmärkt i juletider som varit! Jag är alltid snabb med att plocka bort julsaker, brukar göra det på nyårsdagen men i år har jag lämnat kvar granen och adventsstaken...det är mysfaktor att ha dem så länge man kan...men efter helgen åker de nog in i förrådet...

Hoppas ni haft en bra start på 2011, Gott Nytt År såhär några dagar i efterskott :o)



1 Anonym:

skriven

Jätteläcker färg!

God fortsättning på dig också, det verkar som att du kommer få en intensivt men roligt år.:)

2 Aila:

skriven

Härligt lack, påminner lite om Ruby Pumps!



God fortsättning på er...

3 kerstin:

skriven

Underbart lack! Gott nytt år!

4 sminkjante:

skriven

Kanonhärlig färg. Förstår att det är favorit. Gillar jellykänslan.

5 Sminkan:

skriven

Det är ett underbart lack!!

6 Emma:

skriven

Gott nytt!!!



Härligt lack, påminner mig om något....kan det vara godis eller något smycket jag haft nån gång? Jag vet inte, men snyggt är det!

7 Nailtastic:

skriven

Det ser superfint ut!

8 Sanna:

skriven

superfint!

Kommentera här: