Lite IMC bilder!

Hej hopp! Har inte glömt bort bloggen, har bara inte haft energin till att skriva, blir inte så mycket tid till övers just nu. Tack alla ni som kikar in, jag ska bli bättre i promise =)

Har gått över hälften på utbildningen på IMC, det är verkligen toppenkul och det känns nästan overkligt att jag gör detta som jag velat så länge jag kan minnas. Hoppas innerligt att detta kan ta mig vidare på något sätt i framtiden, vi får se!

Slänger in några bilder från helgen då jag sminkade min man, det är en catwalk make-up, en make-up vi själva fick hitta på, så jag gjorde honom inspirerad av Tim Burton men nedfryst...eller något sådant, den sista är till Dragqueen och han gjorde sig mycket bra som kvinna vill jag lova =)







1 Josephine:

skriven

Vad kul det låter, och vilka fina makeuper! :)

2 Ninni:

skriven

Jättefint och vilken stilig man du har! :-)

3 Emma P:

skriven

Hihi, ja han gjorde sig som kvinna:) Snygg i håret med...

4 creme-idiot:

skriven

Wao!!!! Han är ju supersnygg! Jag har ingenting emot drag, bara de inte blir snyggare än jag...!!! ;) Kändes det inte konstigt att se honom så..? Kul att det går bra för dig! Kikar in här då och då...Hoppas alltid på ngt nytt inlägg, men jag förstår att det blir glest med det nu..! Krama bebisen från mig...

5 Sminkan:

skriven

Mycket snyggt!!

6 Jen:

skriven

Lite skönhetstips från mig.. fannyhair.se har hårförlängningar av högsta kvalitet!

7 Marina:

skriven

Härligt, kul att han ställde upp!



/Marina

8 Marielle make-me-up.devote.se:

skriven

Som en skönhetsbloggare vill jag bjuda in dig att vara med i min stora sommar tävling som jag startar idag! Den pågår mellan 1-15 Juli och vinnaren kommer att få ett stort paket med en massa produkter och annat livsviktigt inom skönhet! Jag kommer att varje dag lägga till en ny produkt från alla världens hörn! Alltså minst 15 produkter kommer i slutet att ligga där. Det första jag lagt dit är en 120 Palett =) Har avtal med några företag och ju fler som deltar desto bättre priser kan det bli! Temat är inspiration! Så kika in på min blogg om du är intresserad av att delta! Skulle vara kul om du ville vara med! =) Kramar Marielle, Make-me-up.devote.se

Kommentera här: