Handkrämslagring

Köpte de två bästaste av de bästa handkrämerna nu inför kallare tider. Eller dessa två använder jag i och för sig året runt men är det någon gång jag bara måste ha dem hemma så är det just höst/vinter. Och vi är ju där snart. Så Hemp Hand Protector och Almond Oil Hand Rescue Treament bor nu hemma hos mig igen. Almondkrämen doftar ju såååå gott dessutom!



1 Kerstin:

skriven

fina! Jag är också sugen på just dessa två!

2 Honi:

skriven

Almond oil burken har jag varit och sniffat på :p är så himla sugen på den!

3 Emma P:

skriven

Ska spana in dessa, har hört mycket bra om dem, särskilt den i tub...

4 fia:

skriven

Spana in den där tuben för den andra har jag redan , kul med nya tips .

5 Nailtastic:

skriven

Jag har inte testat någon av dessa förut, blev särskilt nyfiken mandelkrämen.

6 Aila:

skriven

Mina favoriter: Hemp krämen har jag i väskan, Mandel på nattdukbordet.

7 Emma:

skriven

Du säger det alltså? Hmm, värt att fundera på. Jag behöver en kräm som klarar av vinterns alla prövningar =)

8 Anna:

skriven

Tänkte bara höra om du har någon erfarenhet av neuLash - "mirakelkuren" för längre och tjockare ögonfransar. Tänkte testa den och skriva en recension i min blogg.

9 Linda:

skriven

Rekommenderar absolut dessa två! De är great!

Anna- tyvärr inte, men skulle gärna göra om de va grats hihi :D Annars är väl fransnäring ganska kostsamma att köpa om jag inte är ute på cykeltur?

10 Helen:

skriven

¨h, älskar bidy shops krämer :)

Kommentera här: