Hurra Hurra

Min lilla skatt har nu firat sin ett-årsdag med ballonger, paket och tårta! Att ett helt år har passerat är fortfarande för mig helt ofattbart. Från att ha haft ett litet mörhhårigt knyte så stilla i famnen har han nu blivit en lintott som knallar hit och dit, vinkar, klappar händerna, diggar till musik och pekar på saker. Så underbar och jag blir så lycklig bara jag tittar på honom. Ibland när han somnat så brukar jag stå och kika på honom när han snusar sött bara för att få höra hans andetag och snusa in hans doft. Gränslös kärlek <3

1 Ninni:

skriven

Mina killar är nio år nu och jag går fortfarande in och nosar på dem varje kväll när de somnat. Man vill bara vara nära dem hela tiden. Ska hämta dem i skolan nu och sen ska vi ut och cykla för de fick nya cyklar igår, de gamla cyklarna var urvuxna.

:-)

2 Aila:

skriven

Ja, de små liven är härliga. Kärleken till ett barn kan inte med ord beskrivas, den måste upplevas;)!

3 badbomben:

skriven

Nawww! Hurra för lillisen!

4 creme-idiot:

skriven

Grattis, grattis, grattis!!!! Kärleken till våra barn är den enda totalt villkorslösa kärleken!!! Som någon skrivit: Måste upplevas, kan inte beskrivas!!!!! Pussa honom lite från mig... Kraaam

5 Honi:

skriven

Grattis grattis tusenfald grattis! Så himla söt :)

6 Sanna svarar::

skriven

Grattiskramar från Mig och Benny!:)

7 Gabriela:

skriven

Stort Grattis!! Kram Gabriela

8 Sminkan:

skriven

Vilken vacker bild!

9 Emma P:

skriven

Ja du, tiden går fort! Grattis till Algot! Och till hans mamma med...

Kommentera här: