Glow Up Already!

OPI´s Burlesque kollektion tillsammans med China Glaze Awakening är absolut höstens tjusigaste lack tycker jag och jag har nu några av gobitarna hemma hos mig! Älskar dessa glittriga saker men OPI´s glittriga är fasansfulla att få bort, jisses! Men men det får väl vara värt mödan helt enkelt för de är ju så fina på!




1 Lisa:

skriven

Vackert :)

2 kerstin:

skriven

Wow!

3 Tina (Beleza):

skriven

Det var faktiskt finare på än jag trodde det skulle vara. :)

4 creme-idiot:

skriven

Ja, glitterlack är verkligen hemska att få bort, men här är ett knep: Ta remover på en tuss som vanligt, lägg den hopknycklad på nageln och vira om litet hushållsfolie. Låt sitta några minuter eller mer beroende på hur lång tid som behövs. Sedan är det sååå mkt lättare att torka bort lacket. Jag tyckte först det verkade som slöseri på både remover, tussar och folie, mend els använder jag billir remover från lidl, dels tar man så pass lite folie, att det faktiskt känns motiverat. Prova, vet jag!

5 Sminkan:

skriven

Fint!

6 Emma P:

skriven

Jag såg den här kollektionen på stan i lördags och föll som en kägla! Dock var det skimmerlacken som fångade min uppmärksamhet, är inte så förtjust i glitter. Klickade hem ett miniset innan, är mkt exalterad, så länge sen jag köpte OPI!

Kommentera här: