Depend #199

Köpte ett par av sommarnyheterna bland Depends minilack häromdagen och detta blev först ut att testas. Denna färg påminner mig så mycket om päronglass att jag nästan tyckte mig känna doften av det när jag såg nyansen på naglarna! Fint är det :o)

1 Emma P:

skriven

Det ser jättefint ut! Min kompis hade köpt det så vi kollade på det innan när jag var hemma hos henne. Jämförde med mina naglar som är målade med Vintage Mint. Hur tycker du att de är i förhållande till varandra, förutom att det här ju är uppenbart mkt ljusare...

2 kerstin:

skriven

Jättefint! Haegär väcks omdelbart, men jag får nog inte köpa fler mintlack =)

3 sminkjante:

skriven

Åh, päronglass som är så gott.

4 Josephine:

skriven

Vilken härlig nyans! :D

5 Sanna:

skriven

Så fint!

Jag köpte mig en revlonbubbla idag:D

6 Sminkan:

skriven

Jag har den också och den är ju jättefin!

7 Basteth:

skriven

Haha, när man trodde att man inte behövde fler mintgröna lack...;)

8 Honi:

skriven

Superfin nyans :) kliar i fingrarna, tror jag ska gå ner och kika om dom har det i våran beautyshop här också, haha.

9 badbomben:

skriven

Ah, Jakobstads päronglass som inte längre tillverkas! <3 Det kommer jag att tänka på. Mums.

10 Linda:

skriven

Ja visst är det fint!

Emma P- har faktiskt inte testat Vintage Mint ännu men återkommer i jämförelse när jag gjort det. Men känns som det är mörkare än detta...

Kommentera här: