Persika & Korall

De färger som inspirerar mig mest just nu går i persika och korall och jag skulle helst av allt köpa vartenda nagellack, rouge och läppjox jag kommer över som går i dessa nyanser. Peaches & Cream är ju även ett begrepp om en perfket ljuv persikohy och de är ju precic vad man vill ha och då kan väl rouge i dessa färger vara en hjälp på traven så får hudvården och basen sköta resten! Min underbara mormors favoritefterätt va för övrigt inlagda persikor och grädde och de bjöds det på nästan varje gång vi va där på middag!



China Glaze- Peacy Keen
MAC Cremeblend blush- Optimistic Orange & Joie-De-Vivre
STILA Rouge Pots Cheek Mousse- Jasmin
STILA Lip Glaze- Orange
Benefit Face Powder- Georgia
100% Pure Nourishing Body Cream- Organic Peach

1 Tina (Beleza):

skriven

Yummy! ;)

2 Emma P:

skriven

Inget ont om grejerna du har valt ut, de är jättefina, men har du sett MACs solnedgångsrouge?! Det får hjärtat att stanna...

3 Emma:

skriven

Persikofärger får en att tänka på sommar.

4 kerstin:

skriven

Mums! Jag instämmer =)

5 Pamsan:

skriven

Nagellacket ser alldeles underbart ut och rouge i persikofärgat, mums! Så snyggt och vårfräscht.



Och mer snö är på ingång! :(

Kommentera här: