Hjälp för trist hy

Gjorde lite insatser för min glåmiga trista vinterhy  för att känna mig lite fräschare i väntan på Jan Marini produkternas ankomst. Min rengöring för tillfället är helt slut så jag tvättar ansiktet med Natusans milda babywash- den är åtminstone mild och lilleman delar mer än gärna med sig av den till mig snäll som han är :o) Hans hy tvättar jag oftast bara med olja (fett löser fett) då han är väldigt torr nu när det är kallt ute. Nåja hursomhelst va jag tvungen att göra något åt min trista ansiktshy och Peter Thomas Roths Microdermabrasion gör huden lenare än någonsin och Belmask från Bel Col rensar upp smuts och orenheter. Två riktiga favoriter! Blev inte tjusigare direkt men jag kände mig så mycket fräschare efteråt.



1 Linetts:

skriven

Snygg blogg! ;)

Kommentera här: