Citronsug

De va mycket skönhetserbjudanden idag, först MUS kundkväll och även The Body Shop har haft kundklubbsdag med 20% rabatt. De va på vippen att jag tog mig ner för Sweet Lemon (som släpptes idag väl...?) lockar massor, härliga produkter med citronsöt doft, mums! Blev ingen stadsrunda dock men kommer garanterat att köpa flera grejer ur citronserien framöver! Någon som köpt och testat?






1 Emma:

skriven

Köpte idag, Mums. Ska in i duschen nu =)

2 fia:

skriven

Jag är åxå sugen på den nya serien .

kram.

3 Viola, Killer Colours:

skriven

Inte köpt, men luktade i butik idag! Luktar syrligt och fuktigt, precis som riktig citron. Måste erkänna att jag blev himla sugen..

4 Aila:

skriven

Köpte body butter och whip body lotion (40 kr rabbat fick jag på den då tror jag)

5 kerstin:

skriven

Jag känner också citronsug, både av doften och förpackningarna. Eftersom jag shoppat så mycket på sistone, tror jag dock att jag avvaktar lite...

Kommentera här: