Mary Kay oil free make-up remover

Vill man vara snäll mot sin tunna hy runt ögonen ska man ALDRIG använda tvål och vatten att ta bort mascaran med, heller inte starka rengöringar som man brukar i resten av ansiktet utan man ska använda en särskild ögon-make up remover. Denna va liksom foundation bland de första som jag provade i märket och jag förstår varför alla gillar den så. Den är sjukt dryg, tar bort ögon-mejken på ett kick utan att man behöver gnugga alls, den ger ingen sveda eller irritation och ingen oljig hinna som man får dimsyn efteråt. Den är helt enkelt super! Kostar 229:- och räcker lääänge.

1 Honi:

skriven

Har också provat den, riktigt trevlig remover. Jag gillar min tvåkomponentsremover från Loreal för mycket för att gå tillbaks till MK's dock :p men det är en bra backup!

2 fia:

skriven

Jag håller med dig i detta inlägg och det nedan för med .

Jag har provat denna och är helt fast och gillar att det är så drygt med .

Kul att se felr som gillar produkterna .

kram.

Kommentera här: