Ett bra kit mot blemmor

Tänkte tipsa om ett kit från Peter Thomas Roth som är en räddare i nöden om man plötsligt får extrema plitor. Jag har prova detta och gillar det massor, det fungerar verkligen. Innehåller dessa produkter i miniformat:

  • Beta Hydroxy acid 2% Acne Wash 57 ml
  • AHA/BHA Acne Clearing Gel 15 ml
  • Acne Spot and Area Treatment 7,5 ml
  • Oil-Free Moisturizer 15 ml
  • Max Anti-Shine Mattifying Gel 7 g
AHA/BHA Acne Clearing gel och Acne Spot Area Treatment är mina favoriter och skulle absolut kunna tänka mig att köpa dessa i fullstorlek att ha hemma när plitor dyker upp då de är väldigt effektiva. Men produkterna kostar några hundralappar styck i fullsize så vill man prova är detta set för 375:- hos Eleven.se inte så tokigt!



1 fia:

skriven

Önskar dig ett gott nytt år .

kram.

2 Sanna:

skriven

Gott Nytt År Linda! <3

3 Jean:

skriven

Jag gav faktiskt DET kittet till min son, i Julklapp. Jag ödslar ej tid på att ge honom av mina mer kompetenta produkter så han fick detta enkla. Han blev glad.



Dock vill jag ge tummen ned för att e-butikerna säljer detta kitt med enbart testförpackningar - de är nämligen gratis. :)



Trevlig Fortsättning!

MVH

Jean

Kommentera här: