Nytt i lacklådan

Va med på en sambeställning hos Transdesign nyligen och det blev två nagelvårdande lack, ett snabbtorkande topplack samt China Glaze Wagon Trail och Liquid Leather- dessa två har jag länge velat ha och nu är de mina!







1 Viola, Killer Colours:

skriven

Wagon Trail är en riktig goding!

2 Tina (Beleza):

skriven

Liquid Leather är min svarta favorit. Så galet snygg glans även utan överlack. :)

3 Honi:

skriven

Wagon trail ser superfin ut, och jag har velat prova Seche Vite ett bra tag nu :)

4 Josephine (Makeuponista):

skriven

Snygga lack, liquid leather är galet snygg :)

5 Aila:

skriven

Min Seche Vite håller på att ta slut så det ska beställas och Liquid Leather har jag inte ens, det ska också skaffas;)!

Min önskelista blir bara längre å längre;)

6 Kajalpennan:

skriven

Skönt att de kom fram hela

7 danni:

skriven

vad snygga!

Kommentera här: