Nfu Oh 40 Over IsaDora Vintage Mint

Turkosa flakes kan jag inte annat än bli förälskad i. Blev riktigt fint tillsammans med IsaDoras mintgröna!





1 Lisa:

skriven

Jättesnyggt! :)

2 Carina:

skriven

Blev jättefint :)

3 Josephine (Makeuponista):

skriven

Så läckert!

4 Aila:

skriven

Riktigt tjusigt!

5 fia:

skriven

Super fint .

6 Anonym:

skriven

En riktigt Linda färg.

7 Kerstin:

skriven

Wunderbar!

8 marybeth:

skriven

Jättejättefint och fräscht!

9 Emma P:

skriven

Det här var verkligen superfint!

10 June:

skriven

SV: ja, det funkar lika bra om man har rakt hår. Var beredd på att det kan kännas lite ovant med återfuktat hår i början, alla kanske inte gillar känslan. Håret kan kännas lite tyngre än man är van vid när man börjar återfukta det så mycket med balsam. Men jag tycker definitivt att du ska prova! Många med rakt hår märker stor skillnad i hårets glans och mjukhet :)

Tack för awarden du gav mig förresten. Lovar att göra ett inlägg som fortsätter kedjan så fort jag har betat av lite andra grejer :)

11 fia:

skriven

Detta är ajaxens gammla blogg men i nytt namn och jag har länkat till din sida om jag får för ståss ..

om inte så tar jag bort det .

kram .

12 fia:

skriven

Tackar så mycket att jag får länka och ser detta som en ny start.

kram .

13 Maja:

skriven

Härligt lack!

14 Ville Niskanen:

skriven

Vilken härlig färg =)

15 Sminkan:

skriven

Åh, vad fint!

Kommentera här: