Avian Shapeshifter

Fyrinnaes pigment har de mest fantasifulla namn man kan tänka sig och jag älskar verkligen skuggorna! Här har jag använt Avian Shapeshifter över hela ögonlocket och under ögat, Naughty Elves i det yttre v:et  och Shinkiriou som higlighter!




1 Ninni:

skriven

Mycket elegant! Glöm inte att maila mig om du vill ha Kenzo-provet, jag åker till NY imorgon så hinner inte innan dess, men när jag kommer hem kan jag posta det. [email protected] är adressen. Tjing!

2 Tina (Beleza):

skriven

Wow det var verkligen en sjukt snygg sminkning, helt i min smak. :)

3 Emma P:

skriven

Supersnyggt och lite sobert...

4 Aila:

skriven

Jag gillar dessa färger på dig, de är verkligen supersnygga!

5 Linda:

skriven

Ninni- tackar, har mailat ;o)



Tina- åh tack jo jag tycker nog också att detta är något som är "din" stil!



Emma P- tack, ja sobert är nog rätt ordval!



Aila- tack!



6 danni:

skriven

vad har hänt med dina ögonbryn? ;o

Kommentera här: