Vinn! YSL- Touche Èclat





Jag har genom Campadre fått möjlighet att lotta ut YSL´s Toche Èclat Radiant Touch i nyansen No. 1. Den  populära concealern i tjusig guldhylsa är ljusreflekterande, fräschar upp och ger fin lyster. Används till exempel runt ögonen för att trolla bort mörka ringar, runt näsan, på läppkonturerna eller som highlighter!

För att delta i tävlingen, skriv en kommentar till detta inlägg och tala om ett av dina habegär inom skönhetsväg  just nu! Kom ihåg att fylla i giltig mailadress. Tävlingen avslutas på Söndag den 25/4 kl. 21.00
Lycka Till :o)
1 Viola, Killer Colours:

skriven

Vad rolig tävling! Jag är jättegärna med!



Mitt största habegär just nu är en ordentlig ansiktskräm med hög spf. Kanske inte det roligaste, men det är ju definitivt det viktigaste!

2 Lina:

skriven

Just nu är det väldigt mycket rouge, highlighter och läppstift.

Såg ett helt underbart aprikos/koralligt läppstift från Clarins igår och blev väldigt sugen!!

Annars så är det Cambon elelr Dragon från Chanel som jag suktar efter.

3 fia:

skriven

Jag är med och tävlar och mitt begär just nu är olika läppglans och läppstift. Jag är helt såld.

4 Ninni:

skriven

Precis som Viola så skulle jag vilja ha en dagcreme med hög spf i. Men jag har ett kvar till på den, att den inte ger mig finnar. Alla solcremer jag har testat har nämligen täppt till porerna i mitt ansikte om somrarna. I kombination med att man blir varm så har jag fått en hel del finnar, speciellt på hakan och kring hårfästet. Kan de komma tillrätta med det så vore jag så himla glad!

5 LMK:

skriven

Mitt habegär är Dermalogicas tonade dagcreme Sheer Tint Spf 15. Helt underbar & ger en sån fin hy med lite lyster. Det spruttar i min tub så en ny måste beställas omgåemde! :-) Annars är ju läppglans aldrig fel heller....

6 Piraya:

skriven

Det är ofta jag lyckas inbilla mig själv att jag MÅSTE ha saker men då är det oftast sånt som är rent lull-lull och inte extremt nödvändigt, men det är ju det som är roligast! Just nu skulle jag bli vansinnigt glad över den perfekta rengöringen som inte irriterar, trollar bort blemmor och ger min dassiga hy lyster - magi alltså! Lite Touch Eclat hade ju också kunnat bättra på situationen....;)

7 sanna:

skriven

ett av mina största begär nu ÄR jan marinis c-esta serie. jag har bioglycolic rengöringen och bioclear lotionen, nu fattas bara c-esta.

8 Fröken Rar:

skriven

Mitt största begär just nu är nya borstar. Behöver en rouge- och puderborste eftersom mina är så riviga och fäller ganska mycket hår. Har skutit upp ett köp ganska länge nu eftersom det ju lätt blir dyrt med såna borstar. Är sugen på MACs #188 och #150.

9 Fröken Frodig:

skriven

Jag är mycket sugen på en bra foundation som sitter hela dagen, lutar lite åt Clarins eller Clinique. Ett bra läppbalsam med spf och lite färg vore inte heller helt fel. Å andra sidan vill jag alltid ha mer läppgunk!

10 Cassie:

skriven

Clean-parfym och Smashbox O-gloss...

11 jenny:

skriven

Jag är så torr om läpparna just nu! Behöver nåt bra cerat som inte lägger sig som en hinna över läpparna, som återfuktar och mjukar till.

12 Mimmi:

skriven

Mitt främsta habegär just nu är flummigt nog en förlossning. Det är baske mig omöjligt att känna sig snygg när magen är tung och hela kroppen värker, oavsett hur många burkar, hylsor och askar jag betar av!

13 Rebecka A:

skriven

Jag skulle vilja ha en ny parfym som luktar somrigt och sött. Tar studenten nu på våren så jag vill ha en parfym som passar både till balen och studenten och som ger en lyckan att dofta gott :)

14 Heidi:

skriven

Det jag suktar mest efter i beautyväg är en optimal turkosfärgad maskara, som jag tror skulle vara väldig cool i sommar!

15 Lisa:

skriven

Det jag är sugen på mest av allt är Tokidoki's Lip Pen som säljs på Sephora. Det ska vara en märkpenna för läpparna (typ den som MAC har), vilket i min värld verkar vara en helt eminent idé.

16 Viveka:

skriven

Mitt habegär nu är ett starkt färgat gloss som får mina läppar att lysa och se förföriskt fruktiga ut..Dags igen att närma sig 80-tals cerise????

17 Päivi:

skriven

Just nu är jag mest sugen på en ny NeuLash ögönfransnäring eftersom min börjar ta slut. har fatt otroligt långa, böjda mörka fransar med den:-)

18 marybeth:

skriven

Oh tävling! Vad kul!



Jag har så många habegär... Neulash, en bra kräm med SPF.. eller primer med SPF.. en schysst highlighter.. en sjukt fin krämskugga för min paint pot är snart slut.. mer röda läppstift.. dom där stain markerserna från MAC som inte kommer till Sverige.. Så många.. Och, att inte förglömma! En riktigt bra concealer! Den dyraste jag testat är från Loreal så jag har noll erfarenhet av dyrare concealers..

19 Eammi:

skriven

Jag vill väldigt gärna vara med om denna lyxiga och superhypade produkt! Har aldrig testat den tidigare (bara läst om den) så skulle vara jättekul att vinna :)



Mitt ha-begär är (och har varit det ett bra tag nu) Chanels Rouge Allure Laque i färgen "Ming". Aldrig någonsin har jag stött på en sån smickrande rosa som genast "livar upp" hela ansiktet! Formulan på denna läppstift/läppglans-hybrid ska vi inte ens börja prata om, det är ren sidenmjuk perfektion som sitter på plats utan att glida runt eller bli torr och trist! Men även solen har sina fläckar och för Rouge Allure Laque är denna fläck prislappen- 360kr för 6 ynka ml(!). Jag brukar annars vara väldigt duktig på att "unna" mig både det ena och det andra men just detta beautyinköp har jag dessvärre inte lyckats rättfärdiga för mig själv (än...). Suktandet efter denna dyrgrip fortsätter... :P



Ha en trevlig helg!



Mvh Eammi.

20 Sofia (nibblah):

skriven

Har två stora ha-begär just nu. Hjärnan vill hemskt gärna ha en ny solskyddskräm till ansiktet med galet hög solskyddsfaktor, hjärtat skriker efter underbara Charla från Zoya, gosh! Måste vara det vackraste lack jag någonsin sett :D

21 Veronica:

skriven

Åh, min största önskan nu är att få chanels sommarlack Mistral.

22 Jackie_Daniels:

skriven

Mitt största habegär just nu är Chanels Rouge Coco läppstift i nyansen Mademoiselle, den som Vanessa Paradis har på promobilden. Näst efter YSL´s Toche Eclat då såklart;) Tack för chansen att vinna!

23 amanda h:

skriven

Mitt största ha-begär är och kommer alltid att vara highlighters. Jag älskar skillnaden det gör att bara svepa lite guldskimmer över kinderna.



Trevlig lördagskväll!

24 Basteth:

skriven

Oh, vilken fin tävling! Jag har som största ha-begär just nu Peachy-keen-nagellacket från China Glaze Up and away-kollektionen.. Ett lite dammigt persikonagellack skulle sitta superfint på mina dock något ojämna naglar så här på vårkanten..

25 linnea:

skriven

Åh vilken intressant tävling!

Mitt största ha-begär just nu är ett läppglans! Har inte hunnit rikta in mig på något märke än, men det är något jag verkligen vill kunna gå omkring med i sommar!

kram och ha det bra!

26 Aranel:

skriven

Åh!

Ett av mina största habegär är en concealer som funkar bra att ha under ögonen för att dölja mörka ringar. Har för mig att jag läst någon stans att just Touche Eclat gör just detta bra?

Annars är ett perfekt nude-läppstift något jag verkligen letar efter! Har ännu inte lyckats hitta något:(

27 Josephine:

skriven

Oj, mitt habegär är just nu Vita Liberatas brun utan sol som verkar så bra för oss blekisar som vill ha färg! :)

28 Anonym:

skriven

Mitt största habegär just nu är festliga nagellack! Jag hade alltid fransk manikyr förut, fram till i julas ungefär. Då fick jag en dag för mig att jag skulle ha ett glittrigt rött (Ruby pumps) - och det släppte fram ett monster i mig! Nu vill jag bara ha poppiga knalliga glittriga och pastelliga färger om vartannat hela tiden.

Kommentera här: