7 Månader!

Min lilla älskling är idag hela sju månader, jag vet att jag skrivirt det tidigare men hur fort kan egentligen tiden gå?  Vi har en underbart mysig föräldragrupp som vi går i och ses nu och då och när våra bebisar fyllde ett halvår hade vi stort kalas med korvgrillning, kakor och tårta! Inte för att våra små hade så stor behållning av bakverken, de nöjde sig med fruktpuréer och majskrokar men vi stora barn smaskade i oss rejält :D


Algot i sin gåstol!


Algot & Jag bland alla smaskigheter!


Tårtan! ( som jag bidrog med :o) )



1 Tina (Beleza):

skriven

Vilken raring. Grattis i efterskott Algot! :D

2 Mayaline:

skriven

vilka härliga bilder och vad stor lillkillen har blivit! att ha en bra föräldragrupp måste vara väldans mysigt :)

3 Kerstin:

skriven

Myyys =) Grattis!

4 Ninni:

skriven

Åh, vad söt han är! Åt du upp alla tårtorna själv då? Hihi!

5 Sminkan:

skriven

Vad söt han är! Grattis på halvårsdagen i efterskott och sjumånadersdagen nu!

6 Sanna:

skriven

Så otroligt fin!

7 Linda:

skriven

Ja visst är han fin min lilla bus-kille :o)

Ninni- hihi nä du det blev faktiskt över tro det eller ej ;o) Men jag smakade på alla kakor, man ska ju smaka av allt som bjuds hihi!

8 Linda:

skriven

Ja visst är han fin min lilla bus-kille :o)

Ninni- hihi nä du det blev faktiskt över tro det eller ej ;o) Men jag smakade på alla kakor, man ska ju smaka av allt som bjuds hihi!

Kommentera här: