Hej på en stund...

Kommer nog inte att uppdatera så mycket de närmsta dagarna, får se när jag kommer tillbaka igen...och när jag kommer tillbaka är jag förhoppningvis en liten mamma...
TACK till er som kikar in och läser och TACK för era kommentarer <3

Kram
1 Tina:

skriven

Ser framemot din återkomst, när det än blir. :)

2 ♥ Diddi:

skriven

Tack för svaret! Ja, ebay var min sista utväg :) Blir det mycket extraavgifter? Tull och så?

3 Kabuki-Emma:

skriven

Håller tummarna! Kom ihåg, diamanter må vara en flickas bästa vän, men lustgasen den är inte dum den heller! Stor kram till dig!

4 Caroline:

skriven

Lycka till! Så så spännande! Snart är du en liten mamma!

5 Mayaline:

skriven

Håller tumarna för att allt går/har gått bra. Stor lyckokram!

6 Kerstin:

skriven

Stora lycka tillkramar!

7 Emma P:

skriven

Åh, vad härligt det låter. Lycka till!!!

Kramar

8 Aila:

skriven

Lycka till tjejen! Att snusa en nyfödd bäbis är det bästa som finns!

9 Maria:

skriven

Åååå vad spännande :) LYCKA TILL, ser fram emot uppdatering med spänning. Kram från Maria

10 Maria:

skriven

Åååå vad spännande :) LYCKA TILL, ser fram emot uppdatering med spänning. Kram från Maria

11 Ninni:

skriven

Stort lycka till på den stora dagen! Den dagen jag fick mina tvillingkillar var den finaste i mitt liv. Det känns som igår, trots att de är nästan nio år gamla nu.

12 Kissen:

skriven

Lycka till! :D

kramar

13 Sanna:

skriven

Stort lycka till! Jag kommer tänka på dig tills vi ses igen:D

Stor KRAM!!! <3

14 Kajalpennan:

skriven

Lycka till!!

15 Fia:

skriven

Åh! Äntligen! Tänker på er alla tre! Stor kram!

16 creme-idiot:

skriven

undrar så hur du har det... Har det hänt nå´t än...?

Åh, så spännande. Kramar

17 Helena/LipGloss Bitch:

skriven

Åh, är det äntligen das nu! Stort lycka till och ta hand om er ordentligt :)

18 fru hjelm:

skriven

Stort LYCKA TILL!

19 badis:

skriven

KRAM!

20 Kajsa Kavat:

skriven

Ojoj, vad spännande! Hoppas allt går/har gått bra. Kram!

21 Marina:

skriven

Åhhh vad spännande! Snusa så mycket du orkar, som Aila sa, det finns inget mysigare och den första nyföddoften försvinner efter ett tag. Jag är sååå avundsjuk! Lycka till!! Kramen!

22 Fröken Frodig:

skriven

Gudars så spännande! Kanske du har en bebis hos dej nu... lycka till!

23 Fru Choklad:

skriven

Vad spännande! Jag håller tummarna för att du äntligen ska få ut din bebis och att allt ska gå bra. Stor kram!

24 IaMia's:

skriven

Lycka till eller förmodligen Grattis till mamma Linda!

Hoppas att du å din lilla bebis mår fint. Stor kram till er!:)

25 Fåfängan:

skriven

Åh, så mysigt!!

Jag får gratulera!!

Kramar!

Kommentera här: