Clean

Allt sedan Clean dofterna kom har jag velat äga en flaska men det har liksom aldrig blivit av. Är vanligen mest förtjust i varmare dofter men parfym som för tankarna till ren tvål och vatten och nytvättade lakan är ljuvligt tycker jag...I Söderfins nyhetsbrev denna vecka fanns detta set som jag är så sugen på, men tror inte plånboken tillåter tyvärr...annars är 695:-  ett superpris för detta som har ett värde av ca 1800:-

Clean Collection Gift Set innehåller:
-CLEAN ORIGINAL EdP 30ml
-CLEAN SHOWER FRESH EdP 30ml
-CLEAN SIMPLY SOAP EdP 30ml
-CLEAN WARM COTTON EdP 30ml
Pris 695:- hos Söderfin





1 Viktbloggerskan:

skriven

Jag ska nog vidarebefordra länken till min man, julen börjar ju närma sig.... Annars tycker jag att jag förtjänar en belöning för att jag gått ner 30 kg... ;-)

2 Frida:

skriven

asså jag måååste sluta läsa din blogg!!

Du ruenerar mig! haha! =)

hmm..Man kanske kan önska sig denna must-have-box i julklapp..?

kramis

3 kerstin:

skriven

Låter inte alls dumt =)

4 matilda:

skriven

Va skönt! Jag gick upp 20 kg och har typ 6-7 kg kvar, som inte verkar försvinna av sej självt (kan bero på en chokladkaka varje dag haha).

Jo men precis man vill ha i sej vitaminer och sånt.. Man blir nog lite piggare och känner sej fräshare. Även fast jag haft turen att få behålla håret både under graviditeten och amningen, det växer jättesnabbt!! Lite jobbigt eftersom jag bleker håret.

Hehe jaha du såg hur vi tog upp en hel väg..vi va på väg till öppna förskolan i heidenstam. milia är kanske lite liten men det är ju ändå kul att vara där och träffa andra mammor och bebisar. Du kan ju följa med dit om du vill? Kram

5 Mimmi:

skriven

I sådana här lägen är det ganska skönt att ha en bäbis att tänka på, man kan ju ändå inte ha parfym så länge de är små. :)

Kommentera här: