Bloggfunderingar

Från början va detta en lite blandat blogg som till slut blev en smink/skönhetsblogg som nu nog är en lite blandat blogg igen men ändå mestadels en smink/skönhetsblogg :o) Hoppas ni som läser vill läsa ändå även om det bland smink/skönhetsinläggen poppar upp lite annat oxå nu och då  ;)
1 Tina (Beleza):

skriven

Jag föredrar faktiskt när det är lite blandat. Jag har slutat läsa många skönhetsbloggar som är FÖR opersonliga och bara skriver om nya produkter eller BARA kör "dagens makeup" varje morgon, i slutändan tror jag det är personligheten man fastnar för.

Omväxling förnöjer. :)

2 Makeuponista:

skriven

Det är klart! =)

3 Ninni:

skriven

Det gör absolut inget! Skriv allt du vill! :-)

4 Caroline:

skriven

Jag kommer fortsätta titta in! Vad ska den lille heta?

5 Caroline:

skriven

Jag kommer fortsätta titta in! Vad ska den lille heta?

6 matilda:

skriven

Jaa usch det var riktigt jobbigt! Nere i 38.1 nu.. men 40.5 igår var iiinte att leka med! Nej hoppas verkligen inte Milia blir smittad. Men jag försöker "vara" med henne så lite som möjligt nu och bara amma.. Så länge man ammar så har dom ett ganska bra skydd sa dom på sjukvårdsrådgivningen. Hon verkar pigg och glad så jag tror inte det är någon fara än iallafall! Hoppas ni får en mysig första advent.. kram

7 Kabuki-Emma:

skriven

Din blogg är underbar, gillar det blandade! Kör på!

Kram!

8 sminkjante:

skriven

Jag gillar bloggen så jag fortsätter att läsa:)

9 fia:

skriven

tycker det är kul hur du än gör och det är kul att se alla fina sminkningar och alla bra tips som du gör , och själv klart allt det andra med .

kram .

10 Helena:

skriven

Gillr den nästan mer nu! Som mamma tycker jag det är fantastiskt att följa en ny liten bebis med mamma...

11 IaMia's:

skriven

Vi läser också oavsett om det handlar om skönhet eller inte..det finns så mycket mer som är intressant att läsa om. Kramis på dig!:)

/Madeleine och Marie

12 Kajalpennan:

skriven

Jag hänger på, läser gärna lite bebbeinlägg :)

Kommentera här: