Rosa&Grönt=Sant

Rosa och grönt är verkligen två färger som jag älskar att kombinera tillsammans, denna sminkning gjordes i fredags :o)
Har använt  mig av Fyrinnaes Omgwtf, FACE Sound, Barry M Scarlet och MAD Aurora. Den skimrande vita under brynet är MAD Wedding och kajalpennan är MAC Minted.



1 sminkjante:

skriven

Det är en färgkombination som jag inte använder speciellt ofta men den är jättefin.

2 Emma P:

skriven

Rosa och grönt är verkligen en helt underbar kombi! Så himla snyggt smink...

3 aja (Beautyblogger):

skriven

Vilken fin kombo....Älskar de två färgerna och du gör det sååå bra :)

4 Kajsa Kavat:

skriven

Vilken fin kombination! Den var ny för mig och väldigt inspirerande.

5 kerstin:

skriven

Åh så fint!

6 Therése:

skriven

Ja rosa och grönt är verkligen en fin kombination, och du har gjort det jättefint! Älskar att du har blandat in så många olika nyanser av grönt i det hela!

7 SantaCarolina:

skriven

Vart har du tagit vägen??? Hoppas allt är bra!

8 Linda:

skriven

Tack alla!

Santa C- jo jag mår fint, bara lite sommarlov ;)

Kommentera här: