Så va jag här igen..

..och jag vill först och främst sända en liten ros till er som kommer in hit och kikar trots min på sista tiden dåliga uppdatering. Energin fattas inte, det är bara det att jag lägger den på lite andra "projekt" än lilla bloggen just för tillfället...:o)

Sen vill ja tacka för alla tips angående mitt kära Dazzleglass som sjöng på sista versen. Försöket att få ut de sista lilla gjordes med hjälp av ett glas varmt vatten som de fick stå i ett tag. Visst rann det ner en aning men inte så mycket som jag hoppats på, nu är det ialla fall alldeles slut och ligger i papperskorgen. Till min glädje läste jag hos bland annat P´ssion att glossen snart skulle komma tillbaka till MAC så nu kan jag känna mig trygg med att jag förhoppningsvis snart äger ett nytt om jag har tur..

1 Clivia:

skriven

Ånej, gräv genast upp det ur papperskorgen, du vet väl att du kan byta in 6 tomma förpackningar från MAC mot ett nytt läppstift. Back2MAC kallas det, tyvärr finns det inte i Sverige, men om du planerar en resa till England, Frankrike eller nått annat land där de har systemet e det ju toppen. I USA kan man få ögonskuggor eller läppglans t.o.m

2 Inthemake:

skriven

Ohh va glad jag e att du är tillbaka ;) du anar inte!!

3 CrayNails:

skriven

ÅÅÅÅÅÅhhhhhh du är tillbaka!!!!!!!!KRAAAAAAAMMMMM!!!!

Kommentera här: