LÈrbolario Ansiktskräm Karborre&Rosmarin

I en av småproverna från LÈrbolario fanns denna ansiktskräm som jag nu testat med nöje och verkligen klämt ur till den sista klicken då den är så bra!

Krämen är avsedd för blandad eller fet hud, med pormaskar eller acne och har en sammandragande verkan som har en positiv inverkan på förstorade porer. Nu lider jag inte av acne men en blandhy har jag som lätt blir blank och pormaskarna finns lite här och där.

Krämen doftar framförallt jättegott, lite naturligt fräsch sådär, jag är svag för krämer som doftar gott helt enkelt, särskilt om man ska ha dem i ansiktet dessutom. Den är lätt i konsistensen, går lätt att smörja in utan kladd och huden känns otroligt matt, mjuk och fräsch på en gång!  Trots den lätta  och mattgörande konsistensen känns den ändå lagom fuktgivande och jag upplevde inte att jag blev torrare av den. Detta är en perfekt dagkräm under make-up och blev snabbt en favorit hos mig, vill absolut investera i en full storlek av denna



Rekommenderas!!


Betyg: 5/5
1 CrazyNails:

skriven

Jag är jätte nöjd med allt och beställt en hel del nya produkter nu!

Kommentera här: