Tillbaka igen!

Det blev visst ett litet uppehåll här, har varit fullt upp på sistone..Både att göra och i tankarna kan man säga.

I fredags flyttade min lillebror till Göteborg där han fått jobb på en tidning, eller det är tre tidningar på samma förlag, hoppas att  han kommer att trivas! Jag kommer att sakna honom när han bor så långt bort, det är en bit härifrån. Ser fram emot en massa härliga Göteborgsbesök dock för det är en riktigt trevlig stad han har hamnat i!

Min tid senaste veckan har gått mycket till små funderingar på ditt och datt och jag har kikat mycket på film och serier. I eftermiddags köpte jag fyra nya pocketböcker till priset av tre  på en mysig bokhandel här istan, känner verkligen för att böra läsa igen, är en periodläsare och nu va det ett tag sedan. Alldeles för länge faktiskt.
I skönhetsväg har det inte blivit några inköp förutom en Special Cleansing Gel från Dermalogica, köpte en minivariant för att testa och den verkar kanon, löddrar ordentligt, sånt gillas! Får se vad jag gillar den efter en tid. Fick även prover på Clearing Skin Wash som kanske kan vara något att kombinera med då min hy verkar leva loppan för plitorna avlöser varandra just nu :O

Så en liten paus blev det men nu ska jag nog komma igång igen!


Bild:lillebror
1 CrazyNails:

skriven

Välkommen tillbaks! Kanske en liten Pret-ty träff när du är i götet, vi är ju några som ses här ibland:)

Kommentera här: