Rouaa´s Temavecka-Naturfenomen

Även om jag inte bloggat så mycket själv under veckan har jag minsann inte undgått Rouaas temavecka med naturfenomen och Wow vilka sminkningar som gjorts utifrån de vackra inspirationsbilderna!! Den bild som inspirerat mig allra mest är måndagens stjärnfall som jag gjorde en liten tolkning av igår. Inga större utsvävningar men i allafall :o)

Använde mig av några pigment från  Fyrinnae- Omgwtf, Neo Universe, Predatory, Hyperecool  & Shinkiriou, MAD´s Petal och svart kajal.




                                                                                                        
1 Kajsa K:

skriven

Kan knappt sluta titta på de här bilderna, så otroligt fint det blev!

2 Sminkan:

skriven

vackert! Vilka färger!

3 merlyn:

skriven

riktigt tjusigt gjort :D kram

4 creme-idiot:

skriven

Hjärtat! Underbart, som vanligt är du alldeles fantastiskt duktig på att blanda färger!!!! Mina färger dessutom, du har en förmåga att alltid få till det enligt min smak!Urtjusigt!

5 Anonym:

skriven

Hjärtat! Underbart, som vanligt är du alldeles fantastiskt duktig på att blanda färger!!!! Mina färger dessutom, du har en förmåga att alltid få till det enligt min smak!Urtjusigt!

6 Anonym:

skriven

Vad hände? Plötsligt är min kommentar två gånger...? Skumt.

7 badis:

skriven

<3<3<3! Underbart!

8 sminkjante:

skriven

Färgerna är klockrena. Fantastiskt arbete du gjort.

9 smoochie:

skriven

Vilken färgssprakande kombination - exakt som norrsken. Du är en mästare på flerfärgsmakeup och en stor inspirationskälla!

10 inthemake:

skriven

Sååå snyggt, du har fångat varenda färg..:p

11 Johanna:

skriven

Wow, vackert!

12 Emma P:

skriven

Så fint, underbara färger! du har verkligen lyckats fånga färgerna i bilden!

13 Mayaline:

skriven

Du lyckades verkligen fånga färgerna och vad fina pigmneten från Fyrinnae är :)

14 ingegerd:

skriven

såå snyggt!!

15 Marybeth:

skriven

Väldigt vackert, som alltid! Du har fått till det väldigt bra med färgerna, man ser att det är bilden du inspirerats av! :)

16 Marybeth:

skriven

Väldigt vackert, som alltid! Du har fått till det väldigt bra med färgerna, man ser att det är bilden du inspirerats av! :)

17 Sara:

skriven

Enastående vackert!!!

18 Linda:

skriven

TACK allihop så rara ni är, roligt att ni tyckte om det!

19 Sanna:

skriven

Du är helt sanslöst bra Linda!

Detta är helt fantastiskt!

20 aja beautyblogger:

skriven

Jisses! Trodde jag sett de bästa bidragen men tydligen inte! Jättefint!

21 Singeltjejen:

skriven

wow - vad läckert!!!

22 Fåfängan:

skriven

Riktigt vackert!

23 Kerstin:

skriven

Underbar färgkombination!

24 SantaCarolina:

skriven

Den här gillade jag! riktigt fin!

25 creme-idiot:

skriven

Var håller du hus, söta du? Saknar dig som sjutton...

26 Anna:

skriven

Vacker, som alltid. Men, var är du nu? Hoppas att allt är väl med dig och att vi snart får se dina inspirerande ögon igen!



Allt gott,

Anna

27 Johanna:

skriven

Saknar dig! :)

28 creme-idiot:

skriven

Ja, nu börjar man ju bli orolig... Gumman, saknar dig som 17!!

29 Linda:

skriven

Tack allra hjärtligast till er alla rara! Creme idiot, Anna och Johanna- tack för er fina omtanke, jag har varit lite frånvarande men jag kommer igen ;o) kanske inte lika intensivt som jag gjort tidigare just nu men, som sagt bättre ett inlägg då och då än inget alls. Stor kram till gulliga ni!!

30 Sofia (nibblah):

skriven

Oh, vilken fantastisk tolkning! Färgerna känns verkligen spot on, så vackert!

Kommentera här: