LÉrbolario

Som några av er andra skönhetsbloggerskor har jag också fått möjligheten att testa några hudvårdsprodukter ur de italienska märket LÉrbolarios sortiment som i svergie representeras av företaget Piani. Jag är otroligt glad över att ha fått chansen att prova dessa naturprodukter som är tillverkade av nogrant utvalda råvaror och de testas inte på djur. Förpackningarna är dessutom underbara. Jag har redan provat lite men återkommer med omdömen när jag hunnit prova dem en tid.

                           

                        
1 Sanna:

skriven

Jag har med fått prova!:)

jag håller med! förpackningarna är underbara vilket alltid förgyller tillvaron

2 Malin, Kohlindo:

skriven

Vilka vackra förpackningar :) Man får lust att köpa dem bara pga förpackningen. har du provat dem ännu? Lite nyfiken.... :)

Kommentera här: