Fem favoriter 2009


Lumene- Radiant Touch  Moisturising Cream Cleanser

 

The Body Shop- Almond Oil Hand Rescue Treatment

 

Joico- K-pak Deep Penetrating Reconstructor

 

Jane Iredale- Dream Tint

 

Fyrinnae- Glow Blush Enchant
1 Emma P:

skriven

Åh, vad kul med en favoritlista! de flesta har jag inte testat, men den understa kan jag definitivt skriva under på! Eller ja, jag har inte den färgen, men Enrapture och Mesmerize är ju ljuvliga!

2 Tina (Beleza):

skriven

Fina favoriter!

Handkrämen har varit en av mina favvisar sen förra julen och Joico'n blev jag nu riktigt sugen på att testa, speciellt sen sprayvarianten är en storfavorit hos mig.

3 Sminkan:

skriven

Jag är med Emma här. Kul med favoritlistor men själv är jag bara bekant med Fyrinnaes rouge. Och inte den färgen.



Gott Nytt År! Pussa Algot från mig!

4 Viola, Killer Colours:

skriven

Almond Oil är ju kanske världens bästa handcreme! Smörjde in mig med den för.. ptja.. en minut sedan? ;)

5 kerstin:

skriven

Väldigt fin favoritlista! Jag blir sugen på det mesta =)

6 Liz:

skriven

Vad ligger priset på Jane Iredale- Dream Tint och vart kan man hitta den? :)



Jag får massa bra tips på produkter från din blogg! :)

Kommentera här: