Önskeskrin

När jag va liten hade jag ett sånt där smyckeskrin med speldosa i och när man lyfter på locket så dansade en ballerina. Sen när ballerinan saktade in så fanns det en nyckel på skrinets baksida som man vred upp och så dansade hon igen.

Too Faced World Domination Tour Beauty Collection påminner mig så om de skrin jag hade som liten men detta är fyllt med make up! Ögonskuggor, duo-bronzer, face illuminator, läppglans, ögonbrynspuder, kak- eyeliner och rouge. När man öppnar boxen så spelar den musik till toner av Svansjön och en tjusig lady snurrar runt. Make up lådorna kan även tas bort om man istället vill ha det som smyckesförvaring.

Jag är extremt svårflörtad när det gäller både paletter och såna här produkter av  "allt i samma box" typ men den här är sååå bedårande!  Smyckeskrin och speldosor är jag väldigt förtjust i och om de dessutom innehåller smink så kan jag ju bara älska den! Något att önska sig till jul kanske..
Kostar 399:- hos eleven

1 Kajsa:

skriven

Det där är ju bara såååå bedårande!

2 Marybeth:

skriven

Oh, den där skrev jag om för ett tag sedan i min förra blogg, den är väldigt söt.. :) Får fram prinsessan i en.

3 RM:

skriven

Ah, den vill man ju ha!

4 Linda:

skriven

Visst är den bedårande, man blir nästan kär ;D

Kommentera här: