Plum Dream & Aurora

Fredag så härligt!
Verkar som solen ska skina i helgen så då får man lite tid att njuta på balkongen också :o)

Idag blev det rosa lila färger på ögonen och lite eyeliner till det.
Använde Aurora- MAD på inre halvan av locket, Plum Dream- MAD på den yttre halvan upp mot globlinjen och under ögat, Noubas Spicegold 119 som highlighter och i vrån, till sist lite svart Cake Eyliner-MUS.
Röda Devil-MUS på läpparna.

Min lugg har blivit så lång nu och jag kan inte bestämma mig om den ska fortsätta växa eller klippas av lite.
Jag la upp den på mina papiljotter så den rundas lite, då hänger den inte i ögonen :o)

 
 
1 Badbomben:

skriven

Jättesött, litet fiftiespinuppa över dig idag!:)

2 sminkjante:

skriven

Det är sånt härligt skimmer i Plum Dream. VIlken fin bild den sista när du tittar ner. Du ser väldigt glad och nöjd ut. Jättefint makeup med läppar och ögon:)

3 Therése:

skriven

ååå så vackert!! du passar verkligen i så där starkt röda läppar!! :)

4 Linda:

skriven

Babomben- åh tack tack det lät väldigt bra det där med fiftiespinuppa ;o)



Sminkjante- ja den skimrar otroligt vackert, vilken fin skugga det är!! Tack så mycket för det, glad & nöjd att de är fredag ;o)



Therése- åh tackar så mycket, kul att höra, jag älskar röda läppar :o)

5 Sanna:

skriven

Jättefint! oh läpparna mumma:)

Jag tycker att du passar superbra i kort lugg- jag tycker att det passar ditt ansikte

6 Johanna:

skriven

Väldigt tjusigt! Och läpparna gör det där lilla extra :)

7 Linda:

skriven

Sanna- åh tack för det :o)..triv i luggen så den kanske får vara kvar...



Johanna- tack! Ja en röd mun kan göra pricken över i:t :o)

Kommentera här: