Citronsöt

När jag ändå är inne på gult så är jag också sugen på Aquolinas Body Milk med doft av Citronmaräng.
Gillar Aquolina´s Body Milk, den första jag testade är den som luktar Mandelmjölk.
Den fastnade jag så för att jag beställde om den men nu sist slog jag till på Florsocker efter jag fått prov på den och- I love it :o)
Brukar använda dem på axlar och armar till vardags bara för doftens skull då de stannar kvar under dagen vilket jag gillar.
Sen ibland lyxar jag till det och använder dem på hela kroppen.
De är ganska lätta dock så har man väldigt torr hy som man ofta får nu den kalla årstiden så behöver man nog något kraftigare att komplettera med.
Men som sagt..Citronmaräng är jag sugen på..låter som friskt fräscht och sött på samma gång..kan det bli bättre!

image179

Kommentera här: