Ulla

FACE Stockholm har ett rött läppstift som heter Ullas Röda.
När jag va runt tre år gammal fanns hos mig två dockor som jag döpte till Sussie och - Ulla!
De hade kort blont lockigt hår, blundögon och luktade sådär gott som dockor gör.

Ullas Röda verkar vara en fin klarröd nyans och FACE läppstiftshylsor är ju så silvriga och vackra.
Dessutom älskar jag ju röda läppstift..
Måste nog gå och kika på Ulla någon dag... :o)


                  

1 Jenny:

skriven

Haha, vilket sött namn på ett läppstift. Jag gillar också röda stift, men jag äger inte ett enda. Kanske är dags att ändra på det, men jag har så svårt att tro att jag skulle passa i det - även om det finns en röd nyans för alla.

2 inthemake:

skriven

hihi kanonfint namn :) love it! ser helt fantastiskt ut åxå!

3 Badbomben:

skriven

Du är en sån liten docka! Jag älskar röda stift! Och vackra hylsor!

4 Skosoet:

skriven

Oh, jag gillade Ulla också! <3

Kommentera här: