MD-Total Protector Color 30

Idag är det dags för nätverkarna på PRET-ty att recensera valfri produkt med Spf.
Högst aktuellt med tanke på sommartid och förhoppningsvis en massa härlig sol :o)

Jag har valt att recensera MD- Formulations Total Protector Color 30.
Det är en lätt färgad dacreme med solskyddsfaktor som både ger ansiktet en fräsch ton samtidigt som den innehållar solskyddsfaktor 30.
Man kan använda den både under sin vanliga dagcreme eller ensam.
Jag brukar använda den ensam, som en vanlig dagcreme helt enkelt.

Den är lätt i konsistensen, skön att smörja på och den ger huden en fin lyster samtidigt som den jämnar ut hudtonen.
Doftar svagt av solcreme men inte alls så att det blir påträngande.

Finns i två nyanser, Light och Medium- jag har den sistnämnda.
*****

1 Skosoet:

skriven

Åh vad toppen att du valde just denna produkt! Jag var och kikade på I.d. minerals häromdagen i en hudaffär och då hade dom den där cremen i ett paket med ett läppcerat. Jag har läst mycket om md formulations och att det ska vara bra men inte just den produkten så det var ju hur toppen som helst! Känns det lite enklare att bestämma om jag ska köpa den.. :) Jag hade inte tänkt på att den var färgad, läste inte såå noga tydligen :) Jag tänkte på en grej, använder du den under makeup?



Angående BUS-servetterna tycker jag verkligen du ska testa, jag blev positivt överraskad av dom! Lancome alltså, är den dyr? Jag älskar Lancomes grejer annars så det är ju inte helt omöjligt att jag skulle gilla deras BUS-creme också.



Ja man känner sig alltid så fin, rött nagellack och röda läppar så är det alltid glammigt :) Tack jag hade trevligt! Hoppas du hade detsamma! :)

2 Linda:

skriven

Skosoet- jag använder denna som kombinerad dag/make up creme i och med att den är färgad.

Lite puder över bara sen klart :o)

Denna finns även som ofärgad creme med spf 15 eller 30.

Kommentera här: