Lemon Meringue Pie

Jag har provat TVÅL`s socker skrubb:Whipped Sugar Body Scrub Lemon Meringue Pie.
Den är alldeles underbar!
Doften är härligt fräsch, söt, rund, mjuk och god av härlig citronmarängpaj och den sitter diskret kvar på huden efter användning.
Ljusgul och fluffig skrubbar den kroppen otroligt mjuk och len, jag använder denna även som handskrubb- perfekt en gång i veckan för tassarna :o)
Är ju även en trogen användare av denna skrubb i doften Pink Cotton Candy- som också den är alldeles ljuvlig!
Dessa skrubber är fantastiska, går att beställa hos eleven.
Rekommenderas!
Betyg:5/5



1 Emelie:

skriven

Mums, den låter riktigt gó!

2 badbomben:

skriven

Låter så gosig!

3 Skosoet:

skriven

Åh den så hur mysig ut som helst!



Tack för alla kommentarer i min blogg, det är så roligt! :)



Jag älskar också Lees torrschampo! En del säger den luktar så illa men jag tycker den är kanon.. har en annan sort nu också, tony & guy's torrschampo, men de luktar hemskt! Jag fick världens andningsbesvär sist jag använde det, så tacka vet jag Lees.. :) Och som du säger, perfekt pris!



Ja jag har ett gott öga till Isadora gällande dom produkterna, även läppglansen är fina :)



Jag älskar att ha lösögonfransar till fest! Man känner sig mycket mer partaj på nåt vis.. :)

4 Veronica:

skriven

Mums, den skulle jag inte tacka nej till =)

5 Sminkan:

skriven

Låter underbart!

6 rocketqueen:

skriven

Yummy! Den låter underbar, vad hungrig jag skulle bli!

Kommentera här: