Diamond Sapphire

Hos MAD Minerals finns några nya färger bland pigmenten och jag fick ett prov på gnistrande blå
Diamond Sapphire.
Det är en otroligt vacker blå skugga med mycket glitter i sig.
Direkt när jag såg Diamond Sapphire tyckte jag att den påminde ganska mycket om Fyrinnaes Dragon Tears, men denna är lite klarare och ljusare blå.


Diamond Sapphire & Dragon Tears torr/med fuktad pensel
(utan blixt)


(med blixt)

Pigment med mycket glitter i sig- som denna lilla juvél, kan vara svåra att fästa bra så jag använde den idag med en fuktad pensel och klistriga Dignity som bas.
På inre halvan av ögonlocket la jag turkosgröna Scatter Brain-The She Space, på den yttre halvan Diamond Sapphire.
Under ögat drog jag en linje med kajalen Copacabana-MUS, under brynet la jag Pure Sugar-Fyrinnae och som eyeliner och inliner kajalen Blue Lagoon-Viva la Diva.

               


                             
             
1 Emelie:

skriven

Åå...utsökt vacker sminkning! Den ramar verkligen in dina ögon på ett smickrande sätt.

2 Angela:

skriven

Jag blir så totalt imponerad över dina vackra sminkningar. Hur du lyckas få dem så färgrika och ändå har kvar känslan av skirhet i dem.

Så otroligt snyggt!

3 fashionista:

skriven

väldigt fina färgkombinationer och övergångar måste jag säga. :)

kolla gärns in min blogg.

http://carolinesveistrup.blogg.se

4 inthemake:

skriven

Hur fint var inte det här, en kanonmejk på en kanontös ;)

5 Jean:

skriven

Mycket vacker blå kavalkad av toner och nyanser.

Jean heter jag, by the way...



MVH

Jean

6 SantaCarolina:

skriven

Snyggt matchat där med hårspännet! Jag blev så sugen på scrubben från TVÅL - Lemon Meringue Pie- så nu är en sådan på väg hem till mig...hihi...älskar TVÅL!

7 Sminkan:

skriven

Bra swatch! Snygg mejk!

8 Badbomben:

skriven

Vacker look, gillar så den där typens blåa!)

9 Sanna:

skriven

Ahhh, så snyggt och intensivt!

Och så fin matchning med hårspännet!

10 Linda:

skriven

TACK så mycket alla söta ni gör mig så glad :o)

11 Veronica:

skriven

Toppensött, och du har matchat med ett så härligt spänne! Gillar verkligen färgerna!

12 rocketqueen:

skriven

Du sminkar helt otroligt fint! Så tjusigt, passar dig perfekt!

Kommentera här: