Resa

Ikväll åker jag, min kära sambo, mamma, pappa och lillebror och bor på hotell sedan bär det av till Kreta imorgon bitti.
Ha det så bra så syns vi snart igen :o)


Bild:Apollo.se
1 Sanna:

skriven

Ha det helt underbart!

kram Sanna

2 badbomben:

skriven

Du kommer att ha det überroligt! Kram och många soliga dagar!:)

3 inthemake:

skriven

Ha en helt underbar semester....kommer sakna dig ;) kram

4 CrazyNails:

skriven

Ha det jätte skönt!!! Kram C-N

5 sminkjante:

skriven

Härligt. Ha det så bra:)

6 Badbomben:

skriven

Balsamet kom idag! Har ännu inte provat det men ska gosa med den senare ikväll. Tack rara! Efter din resa kan du själv sen välja om du vill ha ett prov på Philosophys lemonade, raspberry sorbet, eller cinnamon buns duschmultigunk?:)

7 skosoet:

skriven

Åh, vad mysigt.. ha det fint :) och glöm inte solskyddet!



jag håller med, blinc måste vara perfekt på utlandsresa eller när man sover borta övh! :)



Jag håller på att testa primern nu.. får vi se om den gör någon skillnad..

8 Johanna:

skriven

Ha det så himla härligt! :D

9 Therése:

skriven

Vad roligt!! Ha en underbar resa!! :D

10 Linda:

skriven

Åh tack ska ni ha, jag har haft det jättehärligt!

Men jag har saknat alla era härliga bloggar så nu har jag massa skojig läsning framför mig :o)

Stor Kram till er :o)

Kommentera här: