Dragon Tears

Mitt hår är numera mörkt mörkt brunt med aningens rött i sig!

Idag har jag sminkat mig med de två underbara pigmenten Dragon Tears och Shinkiriou från Fyrinnae.
Dragon Tears ligger på hela ögonlocket upp mot globlinjen, Shinkiriou som highlighter och i ögonvrån.
Eyelinern är en svart från GOSH, läppstiftet är MAC´s Russian Red.



1 Mimmi:

skriven

Superfin hårfärg, precis sådan som jag själv önskar jag hade naturligt så jag slapp färga hela tiden.

Fint smink också såklart!

2 Badis:

skriven

Vackra Lindus!

3 Sanna:

skriven

Så jäkla bra det blev! Verkligen sååå snyggt och det klär dej jättebra. De röda läpparna passar så bra och sminkningen är jättefin!

4 Therese:

skriven

Gorgeous! Jätte fin i nya hårfärgen!

5 rocketqueen:

skriven

Oj oj OJ! Snyggt! Håret är jättefint! Dragon Tears klär dig såå bra. Tror inte det finns någon färg som inte ser smashing ut på dig...

6 SantaCarolina:

skriven

Oh, vad snopen jag blev när jag tittade in! Du är ju mörk nu! Du är jättejättefin!

7 Sminkan:

skriven

Läckert med mökt hår! Snygging!

8 inthemake:

skriven

Du är såå snygg i mörkt hår...å Dragon Tears är en av de finaste skuggorna jag vet...;)

9 sminkjante:

skriven

Underbart vacker!

10 Viveka:

skriven

Din nya hårfärg är väldigt bra!!Nu kan du njuta av

starkare färg i din make vilket du redan gjort med superbra resultat.

11 CrazyNails:

skriven

Jätte fint! Härligt att vara tillbaks till din gamla färg?;)

12 Sanna:

skriven

Åh så snygg du är i brunt :)Passar jättebra :)

13 Linda:

skriven

Mimmi- ja tänk om man vore född med sin drömfärg ;o) Tack!



Badis- tack söta du!!



Sanna- tack gulliga du för det :o)



Therese- åh tackar så jättemycket :o)



rocketqueen- tack så hemskt mycket, men så underbart snäll du är, detsamma får jag säga ;o)



SantaCarolina- hihi ja nu är jag mörkhårig igen, tack snälla!!



Sminkan- åh tack rara du :o)



inthemake- tack fina du, ja de är en riktigt vacker skugga :o)



sminkjante- åh tack snälla så fina ord :o)



Viveka- tack så mycket, va kul att du gillar det :o)



CrazyNails- tack så mycket, ja de känns jättebra :D



Sanna- åh tackar och bockar :o)

Kommentera här: