Bloggtema- Nyfiken på..

Veckans bloggtema på PRET-ty står Sublim för och det lyder- Berätta om ett märke eller en produkt som du är nyfiken på att testa och varför!

Jag är ständigt nyfiken på en massa olika produkter och det är alltid lika skoj att bekanta sig med nytt.
Det som lockar mig allra mest just nu är Chagrin Valley´s naturliga handgjorda tvålar, shampokakor och lotionsbars efter att ha läst om dem hos Rocketqueen. Verkar vara underbara produkter med välgörande ingredienser för både kropp, hår och välbefinnande och jag vill bara beställa en hel hög med godsaker att skämma bort mig med i höst och vintermörkret!

1 badis:

skriven

Åh, ögongott...:D

2 BeautyRoxx:

skriven

Åh, det ser ut som delikata, ätbara chokladkakor omnomnom

3 rocketqueen:

skriven

Åh, jag fick en till laddning från dem idag! Kan varmt rekommendera tvålen Herbal mist som doftar otroligt härligt!

4 CrazyNails:

skriven

Beställ! Dom är otroligt dryga.

Och jag jag har gjort tvålarna själv som du fick och dom är gjorda på samma sätt som Chagrin Valleys.

5 Linda:

skriven

Åh ja det får nog till och bli en beställning här framöver..:D

Kommentera här: