Smycken

Fick hem mina örhängen från Zylber igår, beställde dem i lördags så snabbt gick det.
Gillade dem jättemycket så de vart ett lyckast köp.

I söndags när vi va hos mina föräldrar fick jag denna berlock av min mamma.
Den har legat i hennes skrin länge utan att hon använt den så då fick jag överta den istället.
Väldigt vacker tycker jag.

image349
1 Julie:

skriven

Ja det var den verkligen! Ha en härlig valborg!

2 Veronica:

skriven

Vilken fin!!!

3 Badbomben:

skriven

Underbart vackert smycke!:)

4 Linda:

skriven

Julie- tack detsamma!

Veronica- visst är den :o)

Badbomben- ja de är så vackert och lite gammaldags, är ju ett antal år gammalt tror jag.. :o)

5 SantaCarolina:

skriven

Vilket fantastiskt smycke! Får vi se en bild med det på?

6 Linda:

skriven

SantaCarolina- jadå de ska nog komma någon sådan :o)

Kommentera här: